Návod na použití online tlumočení

Přihlášení do účtuzde

Vyplňte přihlašovací údaje, které jste zvolili při registraci, a přihlaste se. V případě nouze můžete NONSTOP využít tlačítko pohotovosti „Zavolat SOS“ (např. tísňové linky – hasiči, policie, sanitka; dítě nepřišlo domů, autohavárie).

Nový požadavek na tlumočení

Vyberte „Nové tlumočení“.

Krok 1/5: Vyberte téma požadavku.

Krok 2/5: Popište, čeho se bude požadavek týkat - nepovinné.

Krok 3/5: Pokud chcete volat, vyplňte jméno a telefonní číslo volaného. Pokud nechcete volat (tlumočení na místě, překlad textu, úprava textu), jméno ani číslo nevyplňujte a pokračujte.

Krok 4/5: Pokud chcete vytvořit požadavek bez rezervace a jít do fronty, kde počkáte na spojení s tlumočníkem, pokračujte k dalšímu kroku. Pokud víte, kdy se chcete spojit, můžete si rezervovat čas spojení a nečekat (doporučujeme). Zaškrtněte „Chci rezervaci na přesný čas“ a vyberte požadovaný čas spojení.

Krok 5/5: Přiložte dokumenty, které se týkají požadavku, texty na překlad či úpravu - nepovinné. Soubory můžete přiložit i při spojení s tlumočníkem.

Shrnutí: Zkontrolujte požadavek, v případě potřeby upravte.

Vytvořte požadavek a vyčkejte na spojení s tlumočníkem.

 

Celý návod v textové podobě najdete zde.

Návod v podobě prezentace najdete zde.

Tichá linka - Průběh hovoru

Stáhněte si zdarma mobilní aplikaci

a mějte Tichou linku po ruce kdekoliv
Za podporu děkujeme