Návod na použití online tlumočení
Přihlášení do účtu – zde
Vyplňte přihlašovací údaje, které jste zvolili při registraci, a přihlaste se. V případě nouze můžete NONSTOP využít tlačítko pohotovosti „Zavolat SOS“ (např. tísňové linky – hasiči, policie, sanitka; dítě nepřišlo domů, autohavárie).
Nový požadavek na tlumočení
Vyberte „Nové tlumočení“.
Krok 1/5: Vyberte téma požadavku.
Krok 2/5: Popište, čeho se bude požadavek týkat - nepovinné.
Krok 3/5: Pokud chcete volat, vyplňte jméno a telefonní číslo volaného. Pokud nechcete volat (tlumočení na místě, překlad textu, úprava textu), jméno ani číslo nevyplňujte a pokračujte.
Krok 4/5: Pokud chcete vytvořit požadavek bez rezervace a jít do fronty, kde počkáte na spojení s tlumočníkem, pokračujte k dalšímu kroku. Pokud víte, kdy se chcete spojit, můžete si rezervovat čas spojení a nečekat (doporučujeme). Zaškrtněte „Chci rezervaci na přesný čas“ a vyberte požadovaný čas spojení.
Krok 5/5: Přiložte dokumenty, které se týkají požadavku, texty na překlad či úpravu - nepovinné. Soubory můžete přiložit i při spojení s tlumočníkem.
Shrnutí: Zkontrolujte požadavek, v případě potřeby upravte.
Vytvořte požadavek a vyčkejte na spojení s tlumočníkem.
Celý návod v textové podobě najdete zde.
Návod v podobě prezentace najdete zde.